Επιστροφές
Εφόσον παραλάβετε τα προϊόντα και για οποιονδήποτε λόγο δεν σας κάνουν, μπορείτε να τα επιστρέψετε εντός 15 ημερών από την παραλαβή τους και να κάνετε αλλαγή σε προϊόν /χρώμα κτλ ή επιστροφή χρημάτων. Αν έχετε παραλάβει ελαττωματικό προϊόν ή διαπιστώσατε οποιοδήποτε λάθος που αφορά την παραγγελία σας, παρακαλούμε καλέστε μας άμεσα στο 2114066254 ή στείλτε μας email στο info@pure-fresh2o.gr
Είναι απαραίτητο να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν, πριν κάνετε οποιαδήποτε άλλη κίνηση, έτσι ώστε να μας ενημερώσετε τι πρόκειται να επιστρέψετε και γιατί. Επίσης η εξυπηρέτηση πελατών μας, θα δεσμεύσει άμεσα το προϊόν της αλλαγής σας ώστε να μην εξαντληθεί μέχρι να παραλάβουμε την επιστροφή σας. Δείτε αναλυτικά την ενότητα «Διαδικασία Επιστροφών» παρακάτω.
Τόσο οι αλλαγές όσο και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται αφού πρώτα παραλάβουμε την επιστροφή σας στην έδρα μας και εφόσον τα προϊόντα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις που αναφέρονται πιο κάτω.
01. Αλλαγή (είδος)
Τα έξοδα για αλλαγές είναι αντίστοιχο του κόστους αποστολής και περιλαμβάνουν την επιστροφή σας και την νέα αποστολή της αλλαγής από εμάς. Πληρώνονται όταν παραλαμβάνετε την αλλαγή σας. Αν τα προϊόντα που επιλέξετε για την αλλαγή σας είναι μικρότερης αξίας από τα αρχικά, τότε τα έξοδα αλλαγής αφαιρούνται και αν εξακολουθεί να υπάρχει υπόλοιπο, γίνεται επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε ή το ποσό πιστώνεται για μελλοντική σας παραγγελία.
02. Επιστροφές χρημάτων
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πληρώσατε την αρχική σας παραγγελία. Αν ήταν με κατάθεση, τότε η επιστροφή χρημάτων γίνεται μέσω τραπεζικού. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν.
Αν η αρχική πληρωμή είχε γίνει με Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα ή Paypal, τα χρήματα θα επιστραφούν εκεί αντίστοιχα.
Από την στιγμή που θα παραλάβουμε την επιστροφή σας , σε 4-6 εργάσιμες μέρες γίνεται η επιστροφή των χρημάτων. Αυτό συμβαίνει γιατί όλες οι επιστροφές ελέγχονται από το αντίστοιχο τμήμα για την ακεραιότητα των επιστρεφόμενων προϊόντων. Αν διαπιστωθεί ότι κάποιο προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση ή υπάρχει κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης ενημερώνεται ότι η επιστροφή δεν είναι εφικτή και σε αυτή την περίπτωση γίνεται επιστροφή των ειδών στον πελάτη με επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων. Μετά την επιστροφή χρημάτων ενημερώνεστε για αυτό με email ή τηλεφωνικά.
03. Κόστος Επιστροφής
Αν επιστρέψετε παραγγελία που αρχικά είχε δωρεάν μεταφορικά, θα σας επιστραφεί η αξία των προϊόντων έχοντας αφαιρέσει το κόστος των μεταφορικών που είναι η αξία των 2 αποστολών.
04. Διαδικασία Επιστροφών
Αφού έχετε επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας για να δηλώσετε την αλλαγή σας, μπορείτε να προχωρήσετε με την διαδικασία επιστροφής.
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα για να επιστρέψετε την παραγγελία σας:
α) τοποθετήστε μέσα στο δέμα την Απόδειξη αγοράς.
β) Συσκευασία: Συσκευάστε προσεκτικά, όπως ήταν όταν τα παραλάβατε. Τοποθετήστε τα επιστρεφόμενα προϊόντα μέσα στην συσκευασία με την οποίο εστάλησαν, και έπειτα στο κουτί. Μην αφαιρείτε τα εσωτερικά χαρτιά, ταμπελάκια κτλ. Θα πρέπει όλα να είναι στην αρχική τους κατάσταση.
γ) Αποστολή: Οι επιστροφές γίνονται ΜΟΝΟ με την Γενική Ταχυδρομική. Μπορείτε να παραδώσετε το δέμα στο πλησιέστερο κατάστημα τους, είτε να κανονίσετε παραλαβή από το χώρο σας, καλώντας την κούριερ. Μπορείτε να βρείτε εδώ ένα κατάστημα που σας εξυπηρετεί: https://www.taxydromiki.com ή καλέστε στο Πανελλαδικό τηλέφωνο Γενική Ταχυδρομική +30 210 4851100.
Η αποστολή γίνεται με δική μας χρέωση (χρέωση παραλήπτη) στην διεύθυνση: Αναγεννήσεως 12Α, Μεταμόρφωση ΤΚ 14452
Σε περίπτωση επιστροφής με οποιαδήποτε άλλη κούριερ, τα έξοδα επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
Σε περίπτωση λάθους της εταιρίας μας ή ελαττωματικού προϊόντος, ο πελάτης δεν χρεώνεται με έξοδα αλλαγής.
Ακυρώσεις
Εφόσον έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας και δεν σας έχει αποσταλλεί ακόμα, μπορείτε να την ακυρώσετε για οποιοδήποτε λόγο είτε με σχετικό γραπτό αίτημά σας στο info@pure-fresh2o.gr είτε τηλεφωνικά στο 2114066254.